音乐人:闻楚Miss Knight
我歌言我志,我歌唱我cp
骨灰GGAD,名学磕学家,欧美hp梅林白月光,古风魔道朱砂痣

13岁开始写歌 半一体机 未来央音人工智能音乐科技人
欢迎网易云/Q音一块🍎🚢聊天~

【为GGAD写歌第二弹】Dark Side

献给GGAD的原创歌曲,小可爱们大声告诉我我圈不冷了!

庆贺FB2广大老头女孩走上从北极圈向赤道的移民之路

https://music.163.com/#/song?id=1305750789(网易云音乐)
rumour has it I'm the one you fear
有传闻说我是你最怕的人,
do they know I think the opposite
他们可知道我认为相反?
if time breaks the bind,remorse fixes harm
如果时间能消除羁绊,悔恨能补救伤害
Can we make it,stand side by side again
我们可否冰释,可否再次比肩?
you are my dark side,one desire

你是我的黑暗面,此生唯一的欲望
I defend you,turn a blind eye to your ruthless mind
我为你辩护,无视你残忍的想法
two months of insane dangerous dream
两个月,疯狂而危险的梦
I spend the whole life expiating,hope you'll too,regret
我穷尽一生为之赎罪,希望你也能真心悔改
but tell me am I your bright side am I yours in the end
但是告诉我,我是你的光明面吗,最终我也是你的吗?
once swear you'd love me is it just one more lie?
曾发誓的爱我,可只是你的又一个谎言?
'member how you fled Godric's hollow
那天晚上你逃离戈德里克山谷
leaving me in depth of sobs and tears
把我丢在泪水掘成的深渊
won't you be ashamed
你良心不会痛吗
dare you feel my heart
你敢来感受一下我的绝望吗
bury romance,make friends with solitude
独自掩埋早夭的爱情,与孤独做伴
(I) was forced to face you in the end
我最终被迫面对你
who can predict it's I who sent you in that jail
谁能想到最终是我把你送进牢狱
so long after those summer nights
那些夏夜已经过去那么多年
still fear of reminiscence ,pray love save your soul
仍害怕回忆,祈祷爱终将救赎你的灵魂
tell me am I your bright side am I yours in the end
告诉我,我是你的光明面吗,最终我也是你的吗?
once swear you'd love me is it just one more lie?
曾发誓的爱我,可只是你的又一个谎言?
please tell me am I your bright side am I yours in the end
请告诉我,我是你的光明面吗,最终我也是你的吗?
tell me at lease that summer I once touched your heart
告诉我那个夏日,我也曾触动过你的心
I live in shade of remorse
我活在懊悔的影下
I never trust my soul
我不再相信自己的心
teach kids to love while I have lost my lover
教人去爱,却丢了自己的爱人
you paint the shape of desire
你绘出渴望的形状
you fill the world with fear
你在全世界制造恐慌
but never step into my land
却从未涉足我的国土
what were your fear for,what were your fear for?
你在担心什么?你在顾虑什么?
you are my dark side,one desire
你是我的黑暗面,此生唯一的欲望
I defend you,turn a blind eye to your ruthless mind
我为你辩护,无视你残忍的想法
two months of insane dangerous dream
两个月,疯狂而危险的梦
I spend the whole life expiating,hope you're too,regret
我穷尽一生为之赎罪,希望你是真心悔改
but tell me am I your bright side am I yours in the end
但是告诉我,我是你的光明面吗,最终我也是你的吗?
once swear you'd love me is it just one more lie?
曾发誓的爱我,可只是你的又一个谎言?
please tell me I am your bright side I am yours in the end
请告诉我,我是你的光明面,最终,我是你的
tell me at lease that summer I once touched your heart
告诉我那个夏日,我曾触动你的心



作曲 : Miss Knight(骑士小姐)
作词 : Miss Knight(骑士小姐)
演唱:宁一树


其实的确是以前就发过一次了啦!但是上映之前还是忍不住再次炒现饭放上歌词,词是基于hp7原著和裘花罗琳采访的蛛丝马迹写的~望不嫌弃

作为高中狗联考期中没有办法去看首映!要延迟一个星期!所以所以设个定时假装贺一下首映qwq赶首映的小天使请带上我的心!

-----------------------

我的其它同人作品(亚梅 GGAD 锤基)https://music.163.com/#/artist?id=12199901

为GGAD 写的第一首歌

Summer of 1899

初版:

https://hecate-thalia-knight.lofter.com/post/1dd2251e_d6bd890

体艺节版本:

https://hecate-thalia-knight.lofter.com/post/1dd2251e_12b1c456f

以及一个老头的主旋律demo

https://hecate-thalia-knight.lofter.com/post/1dd2251e_eeee0289


评论(5)
热度(61)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 闻楚Miss Knight | Powered by LOFTER